مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:402023-06-25دانش

فارس من| ناوگان اتوبوسرانی خمینی شهر فرسوده و فاقد استانداردهای روز است


سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان خمینی شهر گفت: ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان با میانگین عمر15 سال، فرسوده و فاقد استانداردهای روز است.

- روح اله راشدفر سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی خمینی شهر و حومه در سال 1370 تأسیس شد، در ابتدا با طراحی یک خط داخلی محله 700 دستگاه و 2 خط بین شهری خمینی شهر-درچه و خمینی شهر-اصفهان به مردم سرویس دهی می کرد.

وی افزود: پس از چند سال با افزایش تعداد ناوگان، تعداد خطوط سازمان به 11 خط داخلی شامل محله 700 دستگاه، منظریه، ارغوان، دانشگاه آزاد، پیام نور، قائمیه، دستگرد، اسفریز، نبوی منش، دانشگاه صنعتی و 4 خط بین شهری شامل خمینی شهر-اصغرآباد، خمینی شهر-اصفهان، خمینی شهر-درچه و خمینی شهر-کوشک برای سرویس دهی به شهروندان با تعداد 100 دستگاه اتوبوس شهری بخش خصوصی و ملکی(شهرداری) افزایش یافت.

راشدفر بیان کرد: ناوگان اتوبوسرانی خمینی شهر از سال 1390 تا سال 1401 نوسازی نشده است و با میانگین عمر 15 سال، فرسوده و فاقد استانداردهای روز است که سبب نگرانی و نارضایتی مسافران شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان خمینی شهر ادامه داد: سال گذشته با تدبیر دولت سیزدهم، تعداد 15 دستگاه اتوبوس بنز 457 با هزینه 20 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ناوگان اتوبوسرانی خمینی شهر فرسوده و فاقد استانداردهای روز است

فارس من| ناوگان اتوبوسرانی خمینی شهر فرسوده و فاقد استانداردهای روز است